przyjazd
26
maj
wyjazd
27
maj
Rezerwuj TANIEJ
przez stronę internetową
Kod rabatowy:
LEISURE
Frequently Asked Questions

Q: Czy w pokojach Classic jest wanna? A: Jedynym dostępnym typem pokoju z wanną jest apartament Grande.

Q: Czy w pokoju Classic można rozdzielić łóżko? A: Z racji na ergonomię pokoju, dostępne jest tylko łóżko małżeńskie.

Q: Jak w pokoju uzyskać dostęp do sieci WIFI? A: Dane niezbędne do zalogowania znajdą Państwo w zakładce Internet w menu TV.

Q: W jakich godzinach kursuje hotelowy shuttle bus? A: Bus Hotelowy kursuje między Lotniskiem Chopina w Warszawie a naszym hotelem od 6:00 do 22:30 w ciągu tygodnia. W weekend zachęcamy do kontaktu z recepcją hotelową w celu ustalenia godziny jazdy busa.

Q:Do której godziny trwa doba hotelowa? A: Doba hotelowa trwa do godziny 11:00.

Q: Czy parking jest płatny?  A: Tak, parking kosztuje 60 zł/dobę oraz 6 zł/godzinę.

Q: Czy na terenie obiektu jest dostępny basen lub siłownia? A: Nie posiadamy strefy wellness na terenie hotelu.

Q: Czy mogę zapłacić za pobyt podczas wymeldowania? A: Płatność za pokój jest mozliwa tylko i wyłącznie przy zameldowaniu, kartą kredytową lub gotówką. Przyjmeujemy tylko złotówki, płatność w obcej walucie nie jest możliwa.

Wskazówki dojazdu

Z Lotniska Chopina - 2 km, najłatwiej dojechać taksówką, 15 - 20 PLN, albo autobusem linii 175 lub 188, z przystanku "Lotnisko Chopina". Po 5 minutach wysiądź na przystanku "Novotel".
SKM - szybka kolej miejska; linie S2, S3, RL - Wysiądź na przystanku "Warszawa Żwirki i Wigury".

Z centrum miasta - 6 km, można do nas dojechać taksówką lub autobusem linii 175, 504 z przystanku "Centrum". Po około 30 minutach wysiądź na przystanku "Novotel".
SKM - szybka kolej miejska; linie S3, RL (Warszawa Centralna) linia S2 (Warszawa Śródmieście) - Wysiądź na przystanku "Warszawa Żwirki i Wigury".

Z dworca kolejowego Warszawa Centralna - 5 km, dojedziesz taksówką albo autobusem linii 175 lub 504, z przystanku "Dworzec Centralny". Po 25 minutach wysiądź na przystanku "Novotel"

Ze Starego Miasta - 8 km, dojedziesz taksówką albo autobusem linii 175, z przystanku "Plac Piłsudskiego" przy Operze Narodowej. Po około 35 minutach wysiądź na przystanku "Novotel".

Z trasy A2/S2/A8 - Na węźle Konotopa (22km od hotelu) kieruj się na kierunek Lotnisko Chopina, zjazd "Mokotów/Marynarska".

Z Lotniska Modlin - 45 km, Kolej RL (koszt 19 PLN, około 1 godziny), wysiądź na przystanku "Warszawa Żwirki i Wigury". Koszt taxi wynosi około 200 PLN.

Regulamin Hotelowy
Informacja o danych osobowych

Sound Garden Hotel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie - właściciel Hotelu Sound Garden - przykłada dużą wagę do prywatności swoich Gości oraz innych osób, których dane osobowe są przetwarzane przez Hotel. Hotel w swojej działalności stosuje się do przepisów chroniących prywatność, w tym w szczególności do Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych nr 679/2016, tzw. RODO.

Hotel dąży do tego, żeby każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Hotel miała pełną informację o zakresie, celu i sposobie przetwarzania jej danych osobowych oraz informację o przysługujących jej prawach. Hotel wykorzystuje w swojej działalności wyłącznie dane niezbędne do realizacji każdego z celi, dla których dane osobowe są przetwarzane.

Przetwarzanie danych osobowych pozyskanych w celach marketingowych lub podobnych
Jeżeli Hotel pozyskał Twoje dane osobowe w celach marketingowych lub podobnych masz prawo wniesienia sprzeciwu odnośnie takiego przetwarzania. Sprzeciw może zostać wniesiony w dowolnym momencie. Jeżeli Hotel nie będzie miał innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, to przetwarzanie danych zostanie zakończone. Podstawą prawną wniesienia sprzeciwu jest art. 21 RODO.

Przetwarzanie danych osobowych pozyskanych na podstawie zgody, w tym w celach marketingowych
Jeżeli Hotel pozyskał Twoje dane osobowe na podstawie zgody masz prawo w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Nie wpływa to na ważność przetwarzania danych osobowych w czasie, kiedy zgoda obowiązywała. Podstawą prawą do cofnięcia zgody jest art. 7 RODO. Jeżeli wniesiesz sprzeciw od przetwarzania danych osobowych uznamy, że cofnąłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Dane osobowe Gości – osób, które nocowały bądź będą nocowały w Hotelu

1. Dane osobowe Gościa są przetwarzane na podstawie zawartej pomiędzy Gościem a Hotelem umowy o świadczenie usług hotelarskich lub dokonanej rezerwacji. Celem przetwarzania danych osobowych jest świadczenie usług hotelarskich lub innych podobnych usług, które na życzenie Gościa są świadczone przez Hotel. Ponadto, dane osobowe Gościa mogą być przetwarzane przez monitoring wizyjny wykorzystywany w Hotelu. Celem stosowania monitoringu wizyjnego jest ochrona Gościa oraz innych osób przebywających na terenie Hotelu lub w jego okolicy.
2. Hotel informuje, że podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, jak i ustawowym (przy dokumentowaniu sprzedaży dokonanej na rzecz Gościa fakturą VAT). Brak podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy z Hotelem, jak również uniemożliwia wystawienie faktury VAT.
3. Dane osobowe Gościa mogą być również przetwarzane w celu prowadzenia badań satysfakcji Gościa w związku ze świadczonymi przez Hotel usługami. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych w tym celu jest usprawiedliwiony interes Hotelu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Hotel dokonał oceny wpływu działań podejmowanych w tym celu na prywatności. Ocena ta doprowadziła Hotel do konkluzji, że przetwarzanie danych osobowych w ramach usprawiedliwionego interesu nie ingeruje zbytnio w prywatność Gościa. Ponadto, taki sposób przetwarzania danych osobowych Gościa ma prowadzić do poprawy jakości świadczonych przez Hotel usług, co ma przynieść Gościowi korzyści w postaci lepszego zrozumienia potrzeb Gościa. Dlatego też interesy Gościa nie zostaną naruszone.
4.Hotel informuje, że dane osobowe Gościa będą przechowywane przez cały okres świadczenia usługi hotelarskiej na rzecz Gościa, jak również dane będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń podatkowych i cywilnych. Natomiast dane osobowe przetwarzane przez monitoring wizyjny będą przechowywane przez okres 30 dni, chyba że z uwagi na szczególną okoliczność (np. wypadek) konieczne będzie przechowywanie nagrania z monitoringu przez okres dłuższy.
5. W przypadku zarezerwowania noclegu w Hotelu za pośrednictwem biura podróży lub portalu rezerwacyjnego, kategorie danych osobowych Gościa przekazane do Hotelu przez te podmioty mogą obejmować w szczególności imię i nazwisko, datę pobytu, adres e-mail, numer telefonu Gościa. O dokładnym źródle, z którego Hotel pozyskał dane osobowe Gościa można uzyskać informacje w Recepcji.
Informacje wspólne

  1. Hotel informuje, że dane osobowe mogą być ujawniane następującym kategoriom odbiorców:
    -firmom księgowym/audytorskim współpracującym z Hotelem,
    -kancelariom prawnym współpracującym z Hotelem,
    -firmom ubezpieczeniowym współpracującym z Hotelem,
    -firmom informatycznym i firmom zapewniających wsparcie i zarządzanie infrastruktury IT Hotelu,
    -firmom kurierskim i pocztowym,
    -biurom podróży.
  2. Hotel informuje, że każdy ma prawo dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO) oraz ich poprawiania i aktualizacji (art. 16 RODO). Każdy ma również prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO), wniesienia sprzeciwu odnośnie przetwarzania (art. 21 RODO) oraz do usunięcia danych osobowych (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), jeżeli zachodzą ku temu podstawy prawne.
  3. Hotel informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego nadzorującego sposób przetwarzania danych osobowych.
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij